مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب به بازیكنان و كادر فنی به عنوان هدیه كارت سوخت 500 هزار تومانی پرداخت كرد....

بقیه در ادامه............ 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:رویانیان ,كارت سوخت,
ارسال توسط reza&mahdi

امیر خوش‌خبر درخصوص دست دادن برخی از بازیكنان تیم ملی با داور زن قزاقستانی در پایان بازی ایران و افغانستان اظهار داشت: بلافاصله در پایان مسابقه جلسه‌‌ای با حضور بازیكنان برگزار شد و طی آن در خصوص علل دست دادن بازیكنان از آنها توضیح خواسته شد... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال این هستیم تا با یک تیم یکدست همان پرسپولیس دهه 50 و 60 شویم 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

      حادثه تلخي كه بعد از دربي براي هوادار 18 ساله استقلالي رخ داد، شيريني برد را به كام استقلالي ها تلخ كرد. ميلاد خبازي، كه تازه از دبيرستان فارغ التحصيل شده بود، با دنيايي از شوق و آرزو به استاديوم آزادي رفت تا در شادي هت تريك برد در دربي با بقيه استقلالي ها شريك شود اما سرنوشت براي اين هوادار 18 ساله اينطور رقم زد كه آخرين دربي اش را عصر جمعه ببيند و غروب كند. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

گروه ورزش - سخنان متناقض مدیران جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص سرنوشت کادر فنی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد هیچ حاشیه امنیتی برای تداوم مربیگری حمید استیلی در این تیم وجود ندارد، در شرایطی که علی پروین از ابقای حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس خبرمی‌دهد محمد حسین نژاد فلاح شرط ابقای وی را موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌ برابر فجرسپاسی دانست، مدیرعامل باشگاه نیز اظهارنظر در خصوص استیلی را به آینده موکول کرد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است که طبق قانون عضویت در هیئت مدیره باشگاه شغل محسوب نمی‌شود اما سمت مدیرعاملی شغل است....... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالیست نبوده‌ام اما فوتبال زیاد بازی کرده‌ام و فردی هم که رئیس‌جمهور می‌شود از روز اول رئیس‌جمهور نبوده است..... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آفتاب: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینكه از استیلی حمایت می‌كند، گفت: اول باید افراد را بشناسم و سپس صحبت كنم.....

بقیه در ادامه... 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

به گزارش شبکه ایران، استقلالی ها به این مسئله عادت دارند که مجتبی جباری، مغز متفکر این تیم که قطعا در این مقطع از محبوبیت خاصی هم بین هواداران استقلال برخوردار است هر از گاهی با صحبت های رک و تندش، شوکی را بر پیکره مدیریت باشگاه استقلال وارد کند.

خود جباری هم حتما به این عادت کرده بعد از زدن حرفهای تند و نیش دارش با واکنش باشگاه استقلال مواجه شده و جرایم و تنبیهاتی هم برایش در نظر گرفته شود. اما هیچکدام از این ها باعث نمی شود که جباری از گفتن یکسری واقعیت ها و حقایق در خصوص فوتبال ایران و به ویژه تیمی که در آن بازی می کند سر باز بزند. شماره 8 آبی ها اصلا مصلحت اندیش نیست. به خصوص حالا که بهترین بازیکن دربی 71 هم بوده و در این بازی با دادن یک پاس گل و زدن یک گل نقش عمده ای در پیروزی تاریخی آبی ها بر رقیب دیرینه داشته است.

مجتبی جباری که به بهانه بهترین بازیکن دربی میهمان عادل فردوسی پور و برنامه نود بود، باز هم لب به شکوه گشود و خیلی صریح پاسخ سئوالات عادل را داد. جباری با شجاعت گفت فوتبال را فقط به خاطر درآمدش دنبال می کند و اگر کاری با درآمد فوتبال سراغ داشت یک لحظه هم در آن نمی ماند، او به اشخاصی اشاره کرد که تاب و تحمل دیدن آن ها را ندارد و به صورت تلویحی نیز به تنی چند از اطرفیان استقلال اشاره کرد.

او از عدم تحقق وعده های مدیریتی در باشگاه استقلال گلایه کرد و با صراحت گفت که در طی همه این سالها تغییری در این نوع مدیریت داده نشده و تا 20 سال آینده هم روند همینی هست که هست. جباری بی آنکه حداقل در این شرایط که همه چیز بر وفق مراد اوست، مصلحت اندیشی کند به سوالات فردوسی پور پاسخ داد.

اطرافیان باشگاه استقلال و به خصوص فتح الله زاده معتقدند چه بسا باز هم این نوع گفتار جباری کار دستش بدهد و درست در روزهایی که در اوج قرار دارد از سوی باشگاه استقلال مورد شماتت قرار گیرد. آیا باشگاه استقلال در این مقطع همچون گذشته با هافبک طراح اما همیشه شاکی اش برخورد خواهد داد یا این بار آبی ها اظهارات هافبک گلزنشان را زیر سبیلی رد خواهند کرد؟ 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

در پی نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول، حدود 25 هوادار با در دست داشتن نوشته‌هایی ظهر امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و اعتراض خود را مبنی بر عدم نتیجه گیری این تیم اعلام کردند. آنها خواهان این بودند که هر چه سریع‌تر پرسپولیس از این وضعیت نجات پیدا کند.

نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در محل مذکور حضور یافت و گزارشی را برای وزارت ورزش تهیه کرد.

تعدادی از اطرافیان کاشانی با حضور در کنار این هواداران دقایقی با آنها گفت و گو کردند.
این تجمع پیش از استعفای کاشانی صورت گرفت. هواداران پس از 90 دقیقه از مقابل باشگاه پرسپولیس رفتند. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

معاون دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: هوشنگ نصیرزاده شعور عمومی علاقه‌مندان به فوتبال و جامعه داوری را به سخره گرفت.

یدالله سلیمانی در مورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری شب گذشته برنامه 90 اظهار داشت: دوشنبه شب یک کارشناسی که بیشتر مشاور باشگاه‌هاست و حتی قانون را وارونه بازگو می‌کرد شعور عمومی علاقمندان به فوتبال و جامعه داوری را به سخره گرفت.

وی ادامه داد: این کارشناس کلیه حوادث دربی تهران را به نفع تیم خاصی توجیه کرد. این در حالی است که بازیکنان 2 تیم، مربیان، سرپرستان و حتی تماشاگران از نحوه قضاوت محسن ترکی رضایت کامل داشتند و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز این مسئله را به کمیته داوران ابلاغ کرد.

داور بین المللی بازنشسته فوتبال با اشاره به کارشناسی نصیرزاده عنوان کرد: نصیرزاده خطای پنالتی روی علی کریمی را خطای کریمی دانست و یا پنالتی‌ای را پیدا کرد که هیچ داوری آن را خطا نمی‌گرفت و حتی جریمه شخصی بازیکنان از سوی ترکی را زیر سؤال برد. نصیرزاده نشان داد که بی‌طرفانه کارشناسی نمی‌کند.

سلیمانی با اشاره به کارشناسی‌های گذشته نصیرزاده گفت: این کارشناس در زمان کارشناسی داوری بازی مس سرچشمه و صبای قم خطای آشکار مدافع مس را روی مهاجم صبا که منجر به اعزام بازیکن صبا به بیمارستان شد را با ذکر این جمله که می‌خواهم یک کارشناسی تعجب برانگیز کنم خطای مهاجم تشخیص داد و پنالتی درستی که داور اعلام کرده بود را زیر سؤال برد.

وی در ادامه گفت: این در حالی است که در صحنه‌هایی که توپ در جایی قرار دارد که مناسب برای زدن با پا است اگر بازیکنی سرش را پایین بیاورد مرتکب خطا شده و یا زمانی که توپ در منطقه‌ای است که مناسب برای زدن با سر است اگر بازیکنی پایش را بیش از حد بالا بیاورد خطا کرده است. این را داوران درجه 3 هم می‌دانند و جریمه این خطا یک ضربه آزاد مستقیم است اما نصیر زاده آن را خطای مهاجم و ضربه آزاد غیر مستقیم خواند در حالی که رضا کرمانشاهی داور مسابقه با توجه به قوانین فیفا به درستی نقطه پنالتی را نشان داده بود.

سلیمانی با اشاره به برنامه 90 گفت: از خدمات این برنامه به فوتبال و به ویژه برای افزایش سطح داوری و آگاهی علاقمندان به فوتبال تشکر می‌کنم اما از مسئولان این برنامه می‌خواهم از کارشناسانی استفاده کنند که خودشان داوری کرده‌اند و بی طرف هم هستند. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آفتاب: سرپرست باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

در نشست امشب اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

در نشست امشب هیئت مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره؛ سید احمد رسولی‌نژاد، امیدوار رضایی، مقداد نجف‌نژاد، عبداله ساور، علی فتح‌الله‌زاده، جواد زرینچه و غلامحسین فرزامی برگزار شد، اعضا، علی فتح‌الله‌زاده را که از خردادماه سال گذشته سرپرستی این باشگاه را بر عهده داشت، به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه انتخاب کردند.

شایان ذکر است در این نشست سید احمد رسولی‌نژاد به عنوان رییس هیئت مدیره معرفی شد. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

برنو مدافع برزیلی باشگاه بایرن به دلیل استنشاق دود راهی بیمارستان شد. پلیس در این مورد به بیلد گفت:" این مدافع برزیلی به علت آتش سوزی منزلش دچار مسمومیت استنشاق دود شد. منزل وی نیز به کلی در آتش سوخت."

همسر و فرزندان برنو به منزل دوست خانوادگی شان رفته بودند و برنو 21 ساله در منزل تنها بود. پلیس از طریق دود و شعله های آتش توسط همسایه ها از این حادثه مطلع شد.

کریستین نرلینگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برنو به شدت شوکه شده بود. خوشحالیم که آسیبی ندیده است و به زودی می تواند به تمرینات بازگردد."

برنو از 18 سالگی و سال 2008 به بایرن پیوست هم اکنون دوران نقاهت پس از مصدومیت زانویش را پشت سر می گذارد و انتظار می رود در آینده ای نزدیک به ترکیب این تیم بازگردد.

 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

کاشاني در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپوليس، مسائل اخير اين باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تيمش براي کسب يک جام قهرماني و ساير موضوعات ديگر اشاره کرده است.

به گزارش ايسنا، متن کامل نامه کاشاني به عباسي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي دکتر عباسي

مقام عالي محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام عليکم

احتراما، همان طور که مستحضريد به لطف خداوند متعال و عزيزان متولي ورزش در سال 86 به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب گرديدم و علي‌رغم وجود مشکلات عديده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتياز از طريق فيفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بيت عليهم السلام و دعاي خير هواداران موفق به قهرماني در ليگ برتر شديم و پس از آن به عللي که همه مي‌دانند، مجبور به کناره‌گيري شدم. هرچند همان زمان هم استعفايم مورد انتقاد و گلايه رييس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علي‌رغم ميل باطني و دستور صريح مسئولين محترم ورزش کشور براي مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عديده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تيم و انتخاب کادر فني توسط مديران قبل، عدم بدن‌سازي و نداشتن منابع مالي با اندک پتانسيل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب مجموعه کادر فني و بازيکنان و دعاي خير هواداران، موفق به قهرماني در جام حذفي گرديديم. اما در سال سوم حضور علي‌رغم باخت‌هاي متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالي يا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمينان و حمايت مسئولين موفق به کسب سومين جام قهرماني شديم.

و اما در سال جاري همان گونه که مطلعيد، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دريافت منابع مالي تخصيص يافته نشده‌ايم (500 ميليون تومان در 8 ماه) اما در اين مدت تمام اردوهاي خارجي و داخلي، شرکت در جام باشگاه‌هاي آسيا، تعميرات و مرمت ورزشگاه درفشي‌فر (کارهاي عمراني)، هماهنگي جهت خروج دانشجويان و مشمولين تيم فوتبال براي شرکت در مسابقات و اردوهاي خارجي، دريافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرين‌ها و مسابقات تيم‌هاي پايه بدون هيچ مشکلي، افزايش درآمد از طريق اسپانسرينگ، پرداخت بخش عظيمي از بدهکاري باشگاه از طريق درآمدهاي حاصل از پخش مستقيم تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي به نحو احسن صورت پذيرفته است.

در حالي که 7 هفته از ليگ جاري مي‌گذرد، علي‌رغم تنگناها و فشارهاي عديده هنوز موفق به کسب جايگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ايم اما 27 هفته از ليگ باقي مانده، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا در پيش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بيت عليهم‌السلام و شناخت از توانايي‌هاي کادر فني و اعتقاد و ايمان به شرافت بازيکنان و علاقه وافر هواداران يقين دارم همچون سال‌هاي گذشته حداقل يک جام قهرماني کسب خواهيم نمود.

و اما روزگار عجيبي است برادر عزيز! در حال حاضر ظاهرا عده‌اي به دلايل مختلف معتقدند که علت ناکامي‌هاي تيم پرسپوليس از مديريت و کادر فني نشات گرفته است. هرچند که اينجانب و بسياري از کارشناسان ورزشي اعتقاد راسخ داريم که عده‌اي با استفاده از امکانات مالي و عوامل خود با سوء استفاده از فضاي رسانه‌اي سعي دارند به دلايل معلوم و يا علاقه به روزمرگي در اين باشگاه پرطرفدار براي کسب منافع خود، مانع قهرماني (براي چهارمين سال) و موفقيت اين باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال مي‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در اين زمان چون نمي‌توان باعث خوشحالي هواداران و مردم گرديد خداي نکرده سر از جهنم درنياوريم!

لذا ضمن تشکر از همه عزيزان و هواداران پرشور و ميليوني باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و کسب حلاليت از همه عزيزان و علي‌رغم پيغام رياست محترم جمهوري قبل از سفرشان به نيويورک مبني بر اينکه به جديت به فعاليت ادامه دهم ولکن بنا به دلايلي که در اين مجال نمي‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهاي فزاينده از دوش تک تک بازيکنان و کادر فني اين باشگاه استعفاي خود را تقديم مي‌دارم. هرچند که اينجانب به عنوان يک هوادار، هميشه و در هر کسوتي که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم و همواره آرزوي موفقيت و سربلندي باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. براي همه مسئولين آينده باشگاه آرزوي موفقيت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلي از فعاليت‌هاي انجام شده در طي دو سال فعاليت خود جهت استحضار و بهره‌برداري ارائه خواهم نمود.

حبيب کاشاني

29 / 6 / 90

حبيب کاشاني پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستي در اين باشگاه از اين سمت استعفا کرد.

 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

محمد رویانیان،‌ علی پروین، لطف الله فروزنده دهکردی، محمد پنجعلی و محمد حسین نژاد فلاح به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شدند

هم اکنون اعضای هیئت مدیره، در نشستی با دکتر عباسی مشغول بررسی گزینه ها برای انتخاب مدیر عامل باشگاه هستند.
گفته می شود که مدیرعامل از بین اعضای هیات مدیره مشخص می شود 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبر,پرسپولیس,پروین,
ارسال توسط reza&mahdi

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 127109
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1