چرا مردان می توانند زن های متعدد داشته باشند، ولی بر زنان داشتن شوهران متعدد حرام است؟

...... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

شوهری خوب، پدری عالی اما برقکاری بد!

بقیه در ادامه................ 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

مهر: سوء تفاهمات دانشجویی که منجر به اعتراض تشکلهای دانشجویی نسبت به پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاههای دولتی شد سابقه ای حدود 8 ساله دارد اما این نوع پذیرش به قانون تبدیل شد، در حالی که دیگر اعتراضات از وضعیت تجمع و تحصن دانشجویی خارج شده و گویی آموخته افکار عمومی شده است.....

بقیه در ادامه ....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:دانشجو , دانشگاه , وزارت علوم , دانشجوی پولی , مدرک,
ارسال توسط reza&mahdi

نمايشگاه عكس سحر عشقي ثاني 18 تا 31 شهريور ماه در خانه هنرمندان برپاست


نمايشگاه عکس سحر عشقي ثاني که به مناسبت انتشار کتاب از پاريس تا آکروپوليس از 18 شهریور ماه در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ايران برگزار شده است تا روز 31 شهریور پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
لازم به ذکر است که در این نمایشگاه تعدادی از عکس های کتاب مذکور که سفرنامه ای از کشورهای یونان و فرانسه است به نمایش دارآمده است.
 

این نمایشگاه هر روز از ساعت 14 تا 20 براي بازديد عموم برقرار است.


 

 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

تهان - خبرگزاری ایران نیوز 24: بازنشستگان از اول مهر ماه از مزایای بیمه تکمیلی در سراسر کشور بهره مند می شوند  بقبه در ادامه............................



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi
ارسال توسط reza&mahdi

مهر: آخرین نشانه های تمدن 3500 ساله به عنوان یکی از مهمترین تمدنهای باستانی ایران و جهان واقع در 70 کیلومتری شمال غرب اردبیل نابودی خود را ثانیه شماری می کند.

منطقه باستانی معروف به "شهریری" در شمال غربی روستای پیرازمیان در 31 کیلومتری شرق مشگین شهر در کنار رود قره سو قرار دارد. وسعت این منطقه تاریخی 400 هکتار بوده و از سه قسمت دژ نظامی، معبد و "قوشا تپه" تشکیل می شود.

به عقیده باستان شناسان و کارشناسان میراث فرهنگی قدمت قلعه و معبد این منطقه باستانی به 1450 سال قبل از میلاد و قوشا تپه به هفت هزار سال پیش از میلاد می رسد. قبل از هزاره اول، در دوران نوسنگی این محل مسکونی بوده و بخشی از تمدن درخشان منطقه در این نقطه متمرکز بوده است.

اما این اثر ملی و جهانی هم اکنون به دلیل عدم توجه در حفظ و احیا دقیق و اصولی و رها کردن سنگ نبشته و سنگ افراشتهای بی نظیر و ارزشمند این تمدن کهن در حال فرشایش و نابودی و هم اکنون تنها 20 درصد آن باقی مانده است.

کشف قلعه ای با قدمت عصر آهن

اولین بار در حدود ده سال پیش از انقلاب اسلامی "چارلز برنی" در این محوطه کاوش کرد، در این کاوشها چند دوره تاریخی از جمله دوران مس - سنگی، عصر آهن1 و عصر آهن 2 مشخص شده و بقایایی از قلعه ای متعلق به دوره آهن کشف شده است.

از سال 1383 تا 1385 سه فصل حفاری به سرپرستی علیرضا هژبری نوبری در آن انجام شد. در اولین فصل حفاری که در آبان 83 آغاز شد قبرهای عصر آهن بررسی شدند که پیش از آن توسط جویندگان عتیقه تخریب شده و تنها ساختمان بندی قبرها معلوم بود.

بقیه در ادامه.....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 127066
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1